If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Рашъните предлагат и едно уредче за мерене на пулсации около 50$. Цел ден загубих да ръгам тук и там, идеята му беше нещо подобна на тоя манометър, само дето осцилоскопа чертае някакви графики на пулсации от които аз нищо не разбирам
Повечето гърнеджии знаят какъв резонатор би станал на колата ти от опит. Без резонатора става едно звънтене, ужасяващо дразнещо, не го препоръчвам, цената не е болезнена. В последствие колата е с идейка по-шумна, но реално може и да не го усетиш, зависи от гърнето. За отпушването - определено има ефект и колата става по-чувствителна на газ.
Повечето гърнеджии знаят какъв резонатор би станал на колата ти от опит. Без резонатора става едно звънтене, ужасяващо дразнещо, не го препоръчвам, цената не е болезнена. В последствие колата е с идейка по-шумна, но реално може и да не го усетиш, зависи от гърнето. За отпушването - определено има ефект и колата става по-чувствителна при подаване на газ.
Тези впечатления, които споделяш от личен опит ли са?
---------- Post added at 15:52 ---------- Previous post was at 15:49 ----------
За колегите, които са от Варна? Бих ви помолил да препоръчате качествен сервиз за изпускателни ситеми. Защото нямам никакъв опит. Досега не ми се е налагло да ползвам подобен род услуги.
Още едно мнение ЗА махането на катализатора - ефекта се усеща, особено при тъй наречения "throttle response". Сега при всяко рязко натискане на газта директно почва а дърпа, не е като преди... Единственото което ме спираше да си го махна е околната среда, но в крайна сметка при и без това малкото пари които се изкарват в БГ да заделиш 300-400лв за нов катализатор са много пари, а и като карах със стария вече поиздухан катализатор пак не беше много екологично... А относно тия глупости с манометри и т.н., не е ли по-лесно да отидете в един сервиз и да кажете че искате да ви премерят вредните емисии...не вярвам че ще ви ухапят или че ще ви вземат повече от 20$ колкото струва тъпия манометър със съмнително качество...
Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
Аз имам 1 въпрос , към колегите които са премахнали катализатор. Нека някой , който звукът му е най-близък до този с катализатора да сподели какво гърне точно е сложил , че нищо чудно на мен да ми сложат някакво , което изобщо да не ми върши работа и да се чудя какво да правя.
Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Още едно мнение ЗА махането на катализатора - ефекта се усеща, особено при тъй наречения "throttle response". Сега при всяко рязко натискане на газта директно почва а дърпа, не е като преди... Единственото което ме спираше да си го махна е околната среда, но в крайна сметка при и без това малкото пари които се изкарват в БГ да заделиш 300-400лв за нов катализатор са много пари, а и като карах със стария вече поиздухан катализатор пак не беше много екологично... А относно тия глупости с манометри и т.н., не е ли по-лесно да отидете в един сервиз и да кажете че искате да ви премерят вредните емисии...не вярвам че ще ви ухапят или че ще ви вземат повече от 20$ колкото струва тъпия манометър със съмнително качество...
Виж сега колега за глупостите с тъпия манометър не съм съгласен с теб-Ти пробва ли?Всеки един уважаващ себе си диагностик има такъв уред и знае как да работи с него.И относно цената моя струва 12лева.
Ми колега то е ясно , че не получаваме никакви облаги това , че колите ни имат катализатор , обаче махането му се пак трябва да отидеш на майстор и сега с тази криза незнам дали се изкупувам дори катализаторите, та затова питах колегата по-горе ако може да даде малко по-подробно обеснение.
еее все далавера да има)))
Облагите при евро3 и евро 4 колите са че колата работи добре. При коли с една сонда нещата са по малко страшни.
Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая sprint tropheo 155/1.8 156/2.0 Selespeed
в Смисъл че аз като съм с две сонди и си търся вече 4-5 месеца емулатор за сондата та да спре да ми свети аварийния режим, и обиколих 5 сервиза дето поставят газови уредби и всеки дига ръцете
в Смисъл че аз като съм с две сонди и си търся вече 4-5 месеца емулатор за сондата та да спре да ми свети аварийния режим, и обиколих 5 сервиза дето поставят газови уредби и всеки дига ръцете
в Смисъл че аз като съм с две сонди и си търся вече 4-5 месеца емулатор за сондата та да спре да ми свети аварийния режим, и обиколих 5 сервиза дето поставят газови уредби и всеки дига ръцете
Аз пък имам 3 сонди и нито един емулатор и нищо не свети по таблото.
Аз пък имам 3 сонди и нито един емулатор и нищо не свети по таблото.
става дума е нямам катализатор и е ми свети постоянно авариен режим, защото ламбдата след него работи от4ита не нормални стойности на работа, извън работния режим, и сега отчита че не работи ламбдата , не може да стопли че няма катализатор
---------- Post added at 14:05 ---------- Previous post was at 14:02 ----------
Comment